Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

 

Умови повернення для товарів належної якості

Інтернет  магазин "RAKTAR" здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». 

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після одержання товару покупцем, якщо: 

- товар не був у використанні, зберігає товарний вигляд, не має: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; 

- товар повністю укомплектований і збережена упаковка;

 - наявні всі ярлики і заводське маркування.

 Зворотна доставка товарів належної якості за бажанням покупця здійснюється за рахунок покупця. 

 

Умови повернення для товарів неналежної якості 

Товар неналежної якості має такі недоліки, які роблять його використання за призначенням неможливим. Покупець має право повернути/обміняти своє замовлення як товар неналежної якості, якщо отримав: 

- товар, що має сліди використання та нетоварний вигляд;

- товар з дефектом;

- товар з неповним комплектом;

- товар з пошкодженнями (подряпинами, сколами, плямами, тріщинами). 

Повернення і обмін товару здійснюється за допомогою служби доставки «Нова пошта». Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок продавця. 

 

Процедура повернення та обміну

Щоб зробити обмін, повернення товару належної та неналежної якості вам необхідно: 1. Написати повідомлення на пошту apinewlight@gmail.com або зателефонувати за номером +380954909351

2. Повідомити: номер замовлення або номер телефону, на який оформлювалося замовлення, що саме замовляли, причину повернення або обміну товару та номер банківської картки для повернення коштів. 

3. Відправити товар службою доставки Нова пошта. 

Дані для відправлення: 

місто Київ, відділення Нової Пошти 306, отримувач Струкова Софія Миколаївна +380954909351

4. Повідомте нам № декларації відправленої посилки 

5.Після отримання товару протягом п'яти робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.


Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до